Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Загреба М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Гамалій В. Ф. Методика оцінки та аналізу динаміки фінансового стану підприємств [Електронний ресурс] / В. Ф. Гамалій, М. М. Загреба // Бізнес Інформ. - 2012. - № 4. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_4_51
| 2. |
Гамалій В. Ф. Регуляторні заходи щодо пом'якшення світової економічної кризи на національне господарство України [Електронний ресурс] / В. Ф. Гамалій, О. В. Ткачук, М. М. Загреба // Часопис економічних реформ. - 2013. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2013_4_5
| 3. |
Загреба М. М. Теоретичні аспекти використання факторного аналізу при аналізі динаміки фінансового стану підприємства [Електронний ресурс] / М. М. Загреба // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2014. - Вип. 25. - С. 455-460. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2014_25_69
| 4. |
Загреба М. М. Підхід до формування системи показників діагностики кризового фінансового стану підприємства [Електронний ресурс] / М. М. Загреба // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2010. - Вип. 18(2). - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2010_18(2)__19
| 5. |
Загреба М. М. Методика багатокритеріальної оцінки фінансового стану підприємства [Електронний ресурс] / М. М. Загреба // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2012. - Вип. 22(2). - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2012_22(2)__38
| 6. |
Загреба М. М. Використання платформ онлайн-оголошень у комерційній діяльності малого бізнесу [Електронний ресурс] / М. М. Загреба, І. В. Ніколаєв // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_10_33 Мета роботи - вивчення ринку платформ онлайн-оголошень України, а також можливостей, що він надає малому бізнесу у сфері просування та реалізації продукції. При аналізі й узагальненні наукових праць учених було з'ясовано, що вони зовсім не розглядають платформи онлайн-оголошень як інструмент, що здатен надати новий поштовх у комерційній діяльності малого бізнесу та приватних підприємців. Враховуючи затяжну економічну кризу через пандемію COVID-19, використання та дослідження зазначених платформ видається тим більше актуальним питанням. Виділено спільні характеристики сайтів онлайн-оголошень як категорії, розглянуто маркетплейси. Досліджено представлені в Україні електронні дошки оголошень, їх особливості, відмінності, сильні та слабкі сторони. Запропоновано механізми використання даних платформ у комерційній діяльності підприємств. Зроблено порівняння онлайн-оголошення зі створенням власного сайту та Інтернет магазину; наведено переваги та недоліки обох варіантів. Окремо виділено створення Інтернет-магазину на готовому маркетплейсі як компромісний варіант. Розглянуто переваги платних оголошень. Досліджено можливості, якими можна наділити оголошення за додаткову плату. Вказано можливі небезпеки та види шахрайства при здійсненні торгівлі через електронні дошки оголошень, а також шляхи їх уникнення. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є покращення інформування користувачів щодо можливостей шахрайства, а також розроблення нових механізмів ідентифікації користувачів і проведення оплати, здатних ускладнити, а в ідеалі - унеможливити злочинні дії.
| 7. |
Загреба М. М. Планування та прогнозування діяльності підприємства в умовах глобальної пандемії [Електронний ресурс] / М. М. Загреба, В. А. Вишневська, Б. В. Дмитришин // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2020. - Вип. 3. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2020_3_8
| 8. |
Плахотна Ю. К. Чат-бот як інструмент трейдингу на криптовалютному ринку [Електронний ресурс] / Ю. К. Плахотна, М. М. Загреба // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 388-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_11_54 Нині криптовалюти і теми, пов'язані з інформаційними технологіями, привертають все більше уваги не тільки трейдерів, а й учених. Проводиться все більше досліджень, метою яких є досконале вивчення криптовалют, а також пошук шляхів для полегшення взаємодії з блокчейном. Тема аналізу даних для криптовалют набуває все більшого значення, оскільки кількість компаній, що залежать від криптовалют, стрімко зростає. Існують такі проблеми, пов'язані з процесом торгівлі криптовалютами, як прогнозування цін і тенденцій, прогнозування волатильності, побудова портфеля, виявлення шахрайства, аналіз індикаторів для різних криптовалют. Для їх вирішення використовуються торгові боти. Торгові боти - це програмні продукти або вебсайти, які пропонують так звану "алгоритмічну торгівлю", оскільки вони автоматично аналізують дії та показники ринку, пропонують стратегії для максимізації прибутку трейдера та підвищення його задоволеності. Вони можуть агрегувати історичні ринкові дані, розраховувати показники, моделювати виконання замовлень і навіть можуть бути налаштовані на виконання стратегій, поки клієнт спить. При аналізі потреби ринку виявилося, що бракує чат-бота, який би допомагав трейдерам або просто людям, зацікавленим у темі криптовалют, отримувати свіжу інформацію про останні зміни на ринку. Розглянуто функції та приклади результатів роботи створеного одним із авторів чат-бота CryptoAlert, який допомагає користувачам завжди бути в курсі останніх змін на ринку криптовалют. Основною функцією бота є отримання сповіщень про суттєві зміни в ціні на вибрану монету. Використання CryptoAlert полегшує роботу трейдера та значно підвищує ймовірність успішних торгів на ринку.
| 9. |
Вишневська В. А. Маркетинг інформаційних послуг в соціальних мережах [Електронний ресурс] / В. А. Вишневська, І. В. Ніколаєв, М. М. Загреба. // Ефективна економіка. - 2022. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2022_7_14
| 10. |
Ніколаєв І. В. Інформаційні послуги електронних торговельних майданчиків у маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / І. В. Ніколаєв, М. М. Загреба, В. А. Вишневська // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2022. - Вип. 8. - С. 56-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2022_8_8
| 11. |
Ніколаєв І. В. Роль економічної теорії у вирішенні проблем безробіття [Електронний ресурс] / І. В. Ніколаєв, М. М. Загреба. // Ефективна економіка. - 2023. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_8_27
|
|
|